2012. május 25., péntek

Thomas és Kinder Bueno torta

Öcsikém 2 éves lett! Nála is hódít ez a kissé bugyuta mese a Thomas a gőzmozdony:) Ilyet készítettem neki! Sütöttem a nagy tepsimben egy sima piskótát, ebből raktam össze a tortát! A tölteléke csokis-kókuszos volt! Az arcrésze puncsmasszából készült:) Nagyon örült neki a kis ünnepelt:)
A másik torta névnapra készült! leginkább a Kinder Bueno tortára hasonlít, de kicsit változtattam a neten lévő recepteken! Alulra egy normál piskóta kerül rá mogyorókrém (alias nutella) erre a pudingos-vajas krém, rumos tejbe áztatott keksz csoki pudingos-vajas krém majd a tejszínhab a tetejére:) Körben a díszítést pedig így vettem készen:) Nagyon fini volt, elég hamar elkopott....;)



3 megjegyzés:

  1. Hű, nyami! Nagyon fincsik lehettek. A Thomassal én is így vagyok, nem értem, mit esznek rajta a gyerekek, pedig engem is megtalált :))

    VálaszTörlés
  2. :) köszi! Szörnyű egy mese az biztos..:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett a Thomasos tortád, gratulálok! A Buenos torta meg elhiszem, hogy hamar elkopott... :-)

    VálaszTörlés