2012. szeptember 22., szombat

A fél szív esete:)

És akkor most a fél szívről, amiről már korábban említést tettem. Szóval az ünnepelt kívánsága szerint, egy másik barátnőm (aki szintén tortás:)) és én, úgy készítsünk tortát neki, hogy én az szív egyik felét a barátnőm pedig a másikat! Összebeszélés nincs, egyeztetés nincs..Kivágtunk egy sablont,hogy azért legalább egyforma legyen valamennyire a mérete. Tehát én végül a Red Velvet tortát választottam ízesítésként, a díszítést pedig egyszerűre terveztem! a red velvet recept egészen jó volt, bár azért majd legközelebb korrigálok rajta (sztem a tészta picit száraz volt, a krém meg túl kemény). A barátnőm kakaós lapok közé erdei gyümölcsös krémet tett, az is nagyon finom volt:) És akkor a torták!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése